Madrid, 1. dan, 7. 4. 2024

Učiteljici Katja in Mateja sta včeraj srečno prispeli v glavno mesto Španije, Madrid. Vikend sta izkoristili za ogled nekaterih znamenitosti in spoznavanje španske kulture. Nedeljo sta preživeli v dobri družbi učiteljic Marie, Marte, Emi in Julie.

Jutri se odpravljata na šolo CEIP La Escuela, kjer poleg rednega programa izvajajo tudi program za učence s posebnimi potrebami. 

Več o delu na šoli pa bosta poročali v naslednjih dneh.

2. dan

Učiteljici sta dan aktivno preživeli na šoli. Po ogledu šole sta spoznavali pouk angleščine in robotike. Učenci in učitelji so ju lepo sprejeli in vključili v pouk. Opazili sta, da so učenci pri pouku zelo aktivni in radovedni. 

Popoldan sta preživeli v družbi umetniških del znanih umetnikov, kot so: Picasso, Goya, Rubens, Raphael …

Več o njunem dnevu pa si lahko ogledate na ujetih utrinkih.

3. dan

Danes sta učiteljici ponovno opazovali kako poteka pouk v Španiji. Prisotni sta bili pri pouku športa, naravoslovja in angleščine. Najbolj jima je pritegnilo pozornost medpredmetno povezovanje, ki je bilo prisotno pri vsaki učni uri. 

Zanimivo je tudi, da učenci že v 1. razredu spoznavajo in pišejo pisane črke. Učenci kljub višjim standardom znanja uspešno opravljajo šolske obveznosti. 

Učiteljici sta ponovno po pouku čas namenili spoznavanju španske kulture in zgodovine. Obiskali sta kraljevo palačo in tempelj Debod.

Poglejte si fotografije, ki sta jih poslali.

4. dan

Sledenje na delovnem mestu v Madridu se počasi bliža h koncu. Učiteljici sta dan ponovno preživeli v razredih. CEIP La Escuela zajema razrede od 1. do 6. razreda osnovne šole in vrtec.

 Opazili sta, da z opismenjevanjem začnejo že pri 3. letih. Poudarek v vrtcih je tudi na razvijanju motoričnih veščin in spretnosti. V vrtcih je normativ 20 učencev na skupino, v razredu pa je lahko največ 25 učencev. 

Učenci jedo malico in preživljajo odmore na šolskem igrišču. 

Ker učiteljici poučujeta v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom, ju je zanimalo kako poteka delo z učenci s posebnimi potrebami v Španiji. Obiskali sta “Dragon class”, kjer učenci v manjših skupinah premagujejo primanjkljaje na učnih področjih. V Španiji za te učence nimajo organiziranih prilagojenih programov, ampak so vključeni v redni program. Ogledali sta si tudi različne didaktične pripomočke, ki jih učiteljice za delo s temi učenci uporabljajo pri pouku.

Učenci so se zelo razveselili slovenskih sladkarij, ki sta jih učiteljici razdelili ob koncu šolske ure.

Več utrinkov si lahko ogledate v galeriji spodaj.

5. dan

Hola!

Zadnji dan sta učiteljici ponovno preživeli v razredu. Za učence sta pripravili predstavitev Slovenije in naše šole. Ob koncu predstavitve sta učencem razdelili bonbone in pijačo Cedevito.

Ob koncu šolskega dne sta učiteljici dali darili ravnateljici in koordinatorici Erasmus projekta. 

Še zadnjič sta se z njimi srečali na večerjo ob tradicionalnih španskih jedeh.

Kmalu se bodo spet srečali, saj naslednje leto prihajajo na našo šolo.

Adios!