1. delavnica Lessons from psychotherapy
Na poti v šolo v avtobusu opazujem deklico, ki nosi očala za usmerjanje vidnega polja, ob sebi pa ima gromozansko tablico, s katero suvereno rokuje. Hm….
Po prihodo v šolo smo takoj vstopili v delavnico, ki je bila namenjena utrjevanju včerajšnje snovi.
Delali smo v skupinah, po metodi sestavljanke, metoda je časovno in metodološko zahtevna.
Vsak udeleženec je dobil primer, ki ga je moral predstaviti skupini, razdeljeni med člane a,b,c,d.
Po predstavitvi smo še v ekspertni skupini predelovali posamezne primere z dodajanjem praktičnih izkušenj iz vseh petih zornih kotov.
Metoda zahteva nekaj predpriprav: pripravo materiala, kartonov, morda barvnega papirja, da se primeri ne pomešajo med sabo.
Vsekakor primerna metoda za utrjevanje snovi v razredu, projektno delo, raziskovalno delo, delo v ekspertnih skupinah.
S teoretičnimi izsledki smo potovali do refleksije.
2. delavnica Reflecting on the week and planning for the future
S to delavnico smo reflektirali naše delo, aktivnosti.
Osebo, ki smo jo spremljali smo sedaj opisali glede na njene pozitivne lastnosti in najboljše kvalitete.
Ko smo prebrali zapise, so sošolci ugibali katera oseba je bila opisana.
V nadaljevanju smo izvedli opis osebe z metodo vlakca.
Po branju pozitivnih mnenj o sebi smo se pripravili na zaključno dejavnost.
3. del: Zaključna dejavnost
Vsi udeleženeci smo se s skromnim darilcem zahvalili našemu predavatelju, po podelitvi certifikatov pa smo odšli na šolsko igrišče, kjer smo se fotografirali.
Zaključna misel
Erazmusovo izobraževanje mi je v strokovnem smislu dalo nov zagon, mnogo idej za delo, zavedujoč se, da vsaka vaja zahteva posebej pripravljen material.
Hvala, Erazmus za to izkušnjo, ki bo obrodila sadove pri mojem strokovnem delu.
Vsakomur priporočam, da se takšnega izobraževanja udeleži ter se preizkusi v strokovnih veščinah, s katerimi lahko uspešno poklicno rastemo.
Izmenjava mnenj, izkušenj, pogled čez, pogled nad, vse to nam daje možnost, da strokovno rastemo in pljujemo naprej.
Naše strokovne izkušnje so cenjene, opažene in slišane, prav je, da jih lahko podelimo z našimi evropskimi kolegi. S sodelovanjem smo odpirali nova poglavja na dobro usvojenih temeljih.
Strokovni kolegi iz evropskih držav so tudi spoznavali naše kakovostno usmerjeno delo, na katerega smo lahko ponosni.
Tako kot evropski kolegi, tudi mi pri našem delu uporabljamo uspešno in preverjeno metodiko in didaktiko dela, delavnice socialnih veščin pa so ustaljen način dela.
Izobraževanja na Teacher Academy priporočam, trenerji so profesionalci, ki imajo stik z realnim šolskim okoljem, zato nas lahko suvereno izobražujejo in nam svetujejo.
Hvala vsem vključenim, vodstvu šole in kolegicam, ki so me nadomeščale v času izobraževanja.
Popoldanski mestni vrvež me opomni, da je pred vrati vikend z vsemi pripravami na noč čarovnic. S praznovanjem so naju seznanjali že otroci na poti v šolo in iz nje, vrtčevski nadobudneži, lično in strašno opremljena vhodna vrata.
Mesto mi pove, da je svobodnega duha, kjer se vije pesem uličnih umetnikov in spev duš. Rada sem prisluhnila pesmi uličnih pevcev, instrumentalistom, zdrznila pa sem se tudi ob pogledu na osebe, ki so svoj dom našle na ulici.
Ulica poje, ulica daje, ulica vzame…
Popoldanski čas je bil namenjen obisku Hugh Lane galerije, s sodelavko sva si ogledali razstavo Andy-a Warhol-a, imenovano Three Times Out. Ogledali pa sva si tudi dela Moneta, Degasa, Pissarra, Morisota in drugih mojstrov in mojstric.
Žal so dnevi prekratki, da bi si lahko ogledali še kaj več…
Zapisala: Aleksandra Lampret Senčič