Moč nebesednega komuniciranja in spodbujanje medsebojnega sodelovanja

Učenci so v sklopu delavnice tokrat spoznavali moč nebesednega komuniciranja in spodbujali medsebojno sodelovanje.

Pri igri Kje je moja ščipalka? so bili kreativni pri spreminjanju mesta ščipalk, spoznali so na kaj vse so pozorni pri nebesednem komuniciranju. Vaja je potekala v sproščenem, humornem vzdušju, pri refleksiji pa so učenci povedali, da je za medsebojno sodelovanje pomembno besedno in nebesedno komuniciranje, ki se med sabo zelo prepletata. Tudi z zaprtimi očmi je težko najti ščipalko, poskusite!

V nadaljevanju delavnice so učenci ugotavljali kako lahko v razredu konstruktivno sodelujejo, pa sodelovanje ni vezano čisto na potek pouka. Pogovarjali smo se o pomenu reklam in oglasov, ki nas spremljajo vsak dan, najbolj so pozorni na zvok, glasbo, refren, hitro menjavanje fotografij, drsnic, pri oglasih.

Nato pa so po premisleku naredili čisto svoje povabilo, s čimer so povabili sošolca, sošolce k sodelovanju.

Nastale so ponudbe za Igralni dan, kjer so učenci izpostavili pozitivne osebnostne lastnosti, se pohvalili. Nastala so izvirna, kreativna sporočila, ki učence kar vabijo k igranju. Igralni dan bodo določili z učiteljico, s sabo v šolo pa bodo prinesli pripomočke, ki jih potrebujejo za igro: karte, čarovniške pripomočke, žoge…

Pri refleksiji so učenci povedali, da se je bilo težje pohvaliti kot pa poiskati igro, ki jo igrajo. Zelo pa se veselijo prihajajočega dne, s katerim bodo krepili medsebojno sodelovanje. Zaželimo jim veliko ustvarjalnosti.