Delavnica o spodbujanju medsebojnega sodelovanja in empatije – 16. 1. 2024

Zgodba mojega dneva
Pri tokratni delavnici so učenci v prvem delu reflektirali dobre momente v dnevu.
Osredotočali so se na lastno aktivnost pri pouku, prepoznavali so svoje dobre ideje pri igri in
pri delu.
Veliko časa smo namenili pogovoru o počutju, pri tem je v krogu potoval tudi naš ježek.
Učenci so s prilagajanjem drugim in poslušanjem drugih izmenjevali izkušnje, s katerimi so
krepili medsebojno sodelovanje, strpnost.
Delavniška naloga, kjer je bilo treba predstaviti sebe in uspešne lastne aktivnosti, je
zahtevala kar nekaj motivacije.
Na koncu so učenci reflektirali, da so morali v poslušanje vložiti veliko truda, saj je nekaterim
težko počakati na vrsto, zato so se morali še toliko bolj potruditi. Ježek pa je bil pri tem v
spodbudo.
Prepoznavamo pozitivne lastnosti sošolca, sošolke
Z vajo smo se osredotočali na prepoznavanje pozitivnih lastnosti pri sošolcih, sošolkah, s
čimer krepimo medsebojno sodelovanje, empatijo.
Učenci so na hrbtno stran lista vsakemu izmed sošolcev zapisali trditev, s katero so
prepoznavali dobre, pozitivne lastnosti sošolcev.
Pri izvajanju vaje so učenci osmislili način zapisovanja, da je vsak lahko prišel na vrsto,
postavili so se v vlakec in si izmenjevali mesta.
Z iskanjem pozitivnih lastnosti so bili razmišljujoči, dogovarjali so se tudi o tempu pisanja, saj
je nekdo bil počasnejši, drugi malo hitrejši.
Po opravljenih zapisih so odlepili »hrbtne liste« in vsak izmed učencev je prebral misli
sošolcev.
Po branju smo vsakemu zaploskali, učenci pa so povedali, da se dobro, lepo in super
počutijo.
»Lepo je prebrati kaj so sošolci dobrega prepoznali v meni, » je menil eden izmed učencev.
Vsi učenci so reflektirali, da vaja dobro dene pri spodbujanju samozavesti, samopodobe,
izjave pa so jih tako navdušile, da si bodo zapise dali doma na vidno mesto.
Pozitivno spremljanje pripomore k spodbujanju močnih področij otrok in krepi medsebojno
razredno sodelovanje. Lepa beseda lepo mesto najde.