Pri današnji delavnici so učenci aktivno ustvarjali in krepili medosebne odnose.
Učenci so se osredotočali na izvajanje konkretnega izdelka, podajali svoje ideje
za delo, se dejavno povezovali in sodelovali. Medsebojno so spoznavali načine
razmišljanja pri postavljeni nalogi, usmerjeni so bili na izvrševanje dejavnosti pri
strukturirani situaciji.
Moje počutje
Učenci so z ježkom prepoznavali svoje počutje, aktivno poslušali sošolce, trudili
so se zadrževati pozornost, medtem, ko so sošolci v krogu pripovedovali.
Timsko delo, gradimo gnezdo
Pri tej vaji so učenci krepili timsko delo. V štirih skupinah so izdelovali gnezdo za
jajce.
Pozorno so poslušali navodila, nato pa so si v skupinah razdelili naloge in se
lotili gradnje gnezda za jajce.
Pri delu v skupini je vsak učenec bil odgovoren za svoj prispevek pri gradnji
gnezda, pri svojem delu so vajo dokončali na način, za katerega so menili, da je
po njihovem mnenju bil najboljši. Tempo dela so prilagajali skupini.
Člani skupine so pri izdelavi gnezd potrebovali drug drugega, da so lahko
uspešno dokončali gnezdo. Pri tem su uporabili kar nekaj časopisnih strani in
veliko selotejpa. Gradili so gnezda za orla, štorklji, vrani, sraki.
Učenci so drug drugemu dajali predloge za delo, soodločali pri gradnji.
V skupinah so učenci krepili sodelovanje in se urili pri timskem delu. Trudili so
se pri medsebojni izmenjavi informacij, jih prenašali, se fokusirali na skupinsko
delo. Veliko energije so učenci vložili v reševanje skupinske naloge, se usmerjali
na delo, se medsebojno spodbujali. Predvsem pa so v delo vlagali veliko
energije, da je bilo delo pravočasno končano, saj nas je čakal tudi konkreten
preizkus opravljene naloge.
Vsak spust jajca v gnezdo smo pospremili z glasnim spodbujanjem. Vsa gnezda
so bila uspešno zgrajena in so uspešno prestala spust jajca. Pričakovanje zaradi
morebitnega razbitja je bilo še toliko večje. Učenci in učiteljica so nagradili
vsako skupino z aplavzom.
Kaj mi pomeni sodelovanje v razredu?
Po gradnji nas je čakala evalvacija, ki smo jo nadgradili z oblikovanjem dveh
plakatov. Učenci so prepoznavali dobre momente pri skupnem sodelovanju,
izhajali so iz konkretne izkušnje.
Nastala sta dva plakata, izsledke pa bomo utrdili naslednjič, ko bomo pogledali
katere veščine so se otrokom zdele pomembne pri medsebojnem sodelovanju
in zakaj so se tako odločili.
Z današnjo dinamično delavnico so učenci krepili timsko delo, spoznavali načine
sodelovanja, ki so jih pripeljali do skupnega cilja. Gradnja je bila uspešna.