Ko učiteljici spet postaneta učenki… bi lahko opisala najin prvi dan na izobraževanju v Dublinu na Irskem. Teacher’s Academy ponuja izobraževanja učiteljem iz različnih področij – udeležujeva se izobraževanja “Kako s pomočjo CLIL-a in PBL-a pomagati učencem do boljše motivacije za učenje” in “Preprečevanje medvstniškega nasilja in čustvena inteligenca”.
Prvi dan izobraževanja smo udeleženci po uvodnih spoznavnih aktivnostih postali učenci. Preizkusili smo številne kratke aktivnosti, s katerimi lahko motiviramo učence ali pa jim pomagamo, da se sprostijo in bolj zbrano spremljajo pouk. Sledila je primerjava praks 6 evropskih držav, kako vsebine različnih predmetov poučujemo v ali pri angleščini. Dokumentirali in primerjali smo svoje predznanje s področja CLIL-a (Content and Language Integrated Learning). Izvedli in analizirali smo tudi skupinsko aktivnost, ki v ospredje postavlja metodo “scaffolding”-a, kjer s pomočjo podpornih vprašanj člani skupine drug drugemu pomagajo, da hitreje dosežejo zastavljene cilje. Po odmoru smo nekateri udeleženci predstavili države in kraje, iz katerih prihajamo, sledil pa je drugi vrhunec prvega dne: kulinarična predstavitev sodelujočih držav. Na stojnicah smo značilne jedi in pijače svojih držav predstavili Irci, Francozi, Slovaki, Čehi, Slovenci, Estonci, Norvežani, Španci, Madžari, Nizozemci in Nemci, ki se ta teden družimo na petih različnih seminarjih. Med, potica in slovenska domača salama so poželi še in še pohval.
Zapisala: mag. Alenka Kalan